Frukost

Frukosten är det svåraste målet att skippa för mig. Jag vet inte riktigt hur man gör. Jag har hört om såna som bara dricker en kopp kaffe och sedan pyser ut på sina dagliga göromål. Men det kan inte jag, och behöver oftast inte eftersom jag äter frukost. Problemet är att jag behöver färskvaror, mejeriprodukter. Fil eller mjölk till gröten. Annars går det inte. Veckor jag inte orkar handla blir det lite jobbigt. Jag muddrar mina hyllor, kyffen och vrår efter allt som kan rubriceras som frukostliknande. Ofta lever jag på te från typ nio till tolv, då jag kan äta något ordentligare och ha som bas för att ge mig ut på äventyr. Den här veckan har jag haft det så, tills igår då jag smög ned till min lokala butik (det var för sent för de olokala butikerna) och köpte upp ett litet nödförråd. Idag måste jag till storaffärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0