Jobb i Jörn?

Som utexaminerad kommer det många och frågar om jag söker några jobb. Det gör jag inte. Men jag ska börja! Bara för att ha något att svara. Söka jobb är Angst. Idag tittade jag på ett jobb i Jörn, Västerbotten. För att se hur det skulle vara att flytta till Jörn kollade jag på lägenheter. Såhär stod det:

"Jörn är ett samhälle med bra förutsättningar för en meningsfull fritid. Jörn ligger endast 6 mil nordväst om Skellefteå C men tempot och naturen är något helt annat."

Visst tänker man puls och tempo när man tänker Skellefteå. Det är tur jag inte har anlag för lappsjuka.
Nu tror jag inte att jag får jobb. Men det är skoj att leka med tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0