Torsdag, blah

Jag gör listor på vad som ska göras och när jag kan tänkas ha tid att göra det. Det har gått förhållandevis bra. Givetvis ligger jag efter, men listan har inte kapsejsat i alla fall. Imorgon ska jag plugga. Jag hoppas jag blir klar, men det blir jag nog inte. På lördag ska jag jobba på nationen och på söndag ska jag söka jobb.

Det besvärligare med det senare är de däringa perrsonliga breven. Värst är det när man söker via 'Poolia och slika. För de har egna system som man ska registrera sig i. Det duger inte bara att skicka iväg cv och brev där.
Svineri!

Det bra är dock att jag vet vad jag har att söka. Det är det fina i att ha en utbildning. Jag kan lätt kolla upp och se vilka jobb jag borde söka. De är ett begränsat antal, och när jag ställer upp mina krav finns vissa kvar. Dessa borde jag söka. Förhoppningsvis kommer jag göra det också.

Äh, jag har ju ingenting att skriva. Jag är trött i kroppen.
Har man en plan är man på den torra sidan stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0